Klientams – morkos dovanų

04.10.2011, 16:08

„Perki kontaktinius lęšius internetu? Tuomet gauk morkų dovanų!“, – tokia netradicine akcija privilioti daugiau klientų siekia UAB „9 LINE“, prekiaujanti kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros priemonėmis internetu. „Siekdami klientams padėti saugoti jų
regėjimą, visą mėnesį savo klientus, kurie užsakymus atsiims mūsų biure Vilniuje, vaišinsime saldžiosiomis „SunCrisp“ morkytėmis. Kiekvienas, pasiimdamas savo užsakymą, dovanų gaus stiklinaitę traškių ir sultingų morkyčių“, – teigiama įmonės išplatintame pranešime.

Tokia akcija, kai pirkėjams dovanojamos daržovės, o ne saldainiai, turbūt pirmoji ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. „Įprasta dovanoti puodelius, tušinukus ar tiesiog vaišinti saldumynais, bet dar negirdėjom, kad būtų kas klientams dovanoję morkas“, – sako įmonės marketingo vadovė Rasa Marčiulaitytė.

Tokie netradiciniai marketingo sprendimai padeda įmonei geriau atkreipti dėmesį į save ir paskatina vartotojus ją įsiminti. Įmonės vadovas tikisi, kad šią akciją klientai įvertins plačiai besišypsodami.

„SunCrisp“ mažosios morkytės yra panašaus dydžio ir storio, nušveistos, nuplautos bei supakuotos į ekologiškus suyrančio plastiko maišelius arba plastikines stiklinaites.

UAB „9 LINE“, Lietuvoje valdanti el. parduotuvę „Geri Lęšiai .LT“, jau trečius metus sėkmingai prekiauja internetu kontaktiniais lęšiais ir jų priežiūros priemonėmis. Analogiškas el. parduotuves įmonė turi ir Latvijoje bei Estijoje. Artimiausiu metu numatoma plėtra į kaimyninę Lenkiją. Per mėnesį vien lietuviškoje el. parduotuvėje parduodama daugiau kaip 10 000 įvairių kontaktinių lęšių, o klientų ratas jau senokai viršijo 11 000. Įmonės asortimentą sudaro įvairių gamintojų kontaktiniai lęšiai, klientams siūlomas didelis vienadienių ir ilgesnio nešiojimo, paprastų ir spalvotų kontaktinių lęšių bei jų priežiūros priemonių pasirinkimas.